Dear, Dad...

April yang menyedihkan... April yang menghilangkan...

Sesuatu begitu cepat... April yang entah apa maknanya...

April yang penuh pertanyaan... April yang datang bersama kesedihan...

April yang berteman kesendirian... April yang bermusuhkan takdir...

April yang entah apa nasib selanjutnya... April yang mungkin sama saja dengan

Bulan bulan lainnya...

Kesombongan telah terpukul telak!

Yang tersisa hanya ruang-ruang kosong dan tertutup


Selamat tinggal wahai orang yang sabar...

Aku tak tahu apakah aku mampu meneruskan jejak langkahmu!


Masa ini... dipenuhi angin samar-samar...

Semuanya serba kelabu, tidak jelas!

Kadang aku hitam, kadang aku putih

Kadang aku abu-abu... ketegasan dan keadilan

Hanya menjadi mimpi di siang bolong

Posted on 2:15 PM by Me VS Myself and filed under | 0 Comments »

0 comments: